Maanantaista lähtien on joku tauti pahainen vienyt kaikki voimat... Vaikka nälkää tai himoa ruokaan en ole nyt tuntenut kun makuaistikin on poissa, niin ihan normaalisti olen syönyt, jotta keho saisi voimaa tämän taudin nujertamiseen! Tänä aamuna minua odotti ihana yllätys kun menin vaa-alle: 89,6 kg!! Enää ikinä en anna painon nousta 90 yläpuolelle... Nyt palkitsen itseni jollain ihanalla vaatteella kuhan pääsen ihmisten ilmoille ja saan vähän paremman olon... Siihen mennessä voi olla tuo laukkukin aiheellista ostaa... Nyt olen sitten 27 voipakettia kevyempi kuin aloittaessa... Milloinkohan olen edes viimeksi painanut alle 90?! Siitä taitaa olla kolme vuotta karpatessani, ja sitäkin kesti vaan pari kuukautta... Jouluun mennessä oli kaikki tullut takaisin...

Olen nyt alle 1,5kk laihduttanut n.10 kiloa... Jos sama vauhti jatkuu olen syyskuun lopussa seitsemännelläkymmenellä! Ja marraskuun puolessa välissä alle 70kg! Toiveajattelua :D