Tänä aamuna löysin mökkimme varastosta kokovartalopeilin ja huomasin "sulaneeni"!! Ette voi uskoa kuinka hyvä olo siitä tuli kun min silmin pystyi nähdä muutoksia, jotka oli kehossa tapahtunut. Rinnat olivat nyt kehon "korkein" kohta eikä vatsa niinkuin ennen, naama oli mielestäni kaventunut ja reidet hoikistunut. Olin jo kovaa vauhtia tonkimassa mittaa esiin tarkistaakseni oliko muutokset totista totta, kun muistin että olin unohtanut alkumittojen ottamisen! niin moneen kertaan kun itselleni vannoin tänään ne otan niin ei ku ne vaan unohtu! Nyt kyllä harmittaa... Nyt on vaan entistä kovempi hinkupäästä kotiin vaaálle. Toivon niiiiiin paljon että vaaka näyttäisi 93 kg mutta se nyt on vaan toiveajattelua ja täysin upotistista! Mutta toivotaan!!

Ainiin jamitä niihin vauvanruokiin tuli, en voi käsittää miten lapset suostuvat syödä mitään niin pahaa!! Joten päätin luopua niistä ja syödä salaatteja tai muuta kevyttä! Ja kaupasta löytyikin jotain aivan ihanaa ja niiiiiiiiiiiiiiin hyvän makusta!! Jyväshyvän Cracotte.  Näkkärin näkönen ja yhessä palassa 25 kcal!! Aivan sairaan hyvää!  Lidlistä löysin saman kaltaisen jossa yhtä vähän kaloreita. Nyt kun olen maistanut molempia niin kyllä Jyväshyvä vie voiton :D

Joka päivä olen kävellyt 10 km, mutta tänä aamuna kurkkasin kassiin jonka vejeni toi viikonloppuna käydessään. Veli oli polttanut mulle Zumba dvd:t jota telkkarissa niin paljon mainostetaan! Olin vähän vihjaillut asiasta mutta en uskonut et se oikeesti polttais ne mulle :D Joten tänään tein videoista liikkeiden opetteluosuuden, 20 min harjotuksen sekä vatsantrimmaus harjotuksen ja oikeesti oli tosi hauskaa tehä niitä! En edes huomannut ajan kulua kunnes dvd oli jo lopussa... ja kyllä se tehokkaaltakin tuntu, paita ihan hiessä! Kauhee mainostaja musta tullut :P

Sitten ihan asian vierestä. Syksyllä täytän 18 ja synttärilahjaksi itelleni oon päättäny ottaa tatuoinnin. Olen pitkään suunnitellut perhosta yläniskaan mut sit sain tietää ettei meillä töissä saa olla tatuointia näkyvällä paikalla. Joten toinen paikka johon olen aina haaveillut ottaa tatuoinnin on alaselkä.. Siitä on vaan niin paljon juttua ettei sillon saa epiduraalipuudutusta! Jos jollain oisi kokemusta että saako sen puudutuksen silti vaikka on alaselässä tatuointi, niin laita ihmeessä kommenttia!

Tänään on ajatellut leipoa jotain tooosi kevyttä! Eilen leivoin mustikkapiirakkaa tosi kevyenä versiona.. Täytyykin laittaa resepti jossain vaiheessa tänne!