Karppaus, painonvartijat, keventäjät, ananasdietti, kaalisoppakuuri... Mitä kaikkea sitä onkaan kokeiltu, ja ilman merkittävää tulosta! Olen 175 senttiä pitkä ja paino 99 kg kun viimeksi kävin vaa-alla. Olen aina urheillut joten kyse on enemmänkin keskivartalolihavuudesta. Jalkani ja kädet ovat lihaksikkaat. Atkinsilla sain painoni laskemaan 83kg mutta takaisinhan se tuli. Parhaaksi tavaksi olen huomannut ihan  "normaalin" laihduttamisen ilman mitään poppakonsteja. Kuluta enemmän kuin syöt! Niin yksinkertaiselta kun se kuullostaakin, se on vaikeaa! Nyt on kaikki oikotiet onneen kokeiltu ja kaikki on vienyt harhaan. Aika tarttua tuumasta toimeen!!

Lähtö painoni oli 103kg mutta vuoden alussa otin siitä 10 kg pois, ja takaisin tuli! Tavoitepaino on 68kg, peili kertoo kuitenkin enemmän, joten minulle riittää kun se näyttää terveen ja hyväkuntoisen kropan vaikkei puntari näyttäisikään 68kg. Yhteensä siis pudotettavaa olisi 35kg. Josta 4 jo takana!! Laskeskelin ettäjos laihtusin 5kg/kk (täysi mahdottomuus) niin olisin alle 70kg jo jouluna! Toiveissa on hyvä elää :D

Itsestäni olen oppinut sen, että toimin kuin koirani- paras tulos tulee palkitsemalla! Kenkä ja laukku friikkinä olen laittanut itselleni niihin täyden ostokiellon ja palkitsen itseäni niillä kun olen saavuttanut tvoitteen... Täytyy myöhemmin miettiä tarkemmin. Huomenna mittaan itseni, mutta jatkossa punnitus päivänä toimii sunnuntai. Nyt en vaan pääse vaa-alle vielä kahteen viikkoon kun olen maalla... Toivotaan että tulos on kahden viikon päästä odotuksen arvoinen!